Brf Väduren 4

Föreningen ligger på Kobbarnas väg 7 i Olskroken. Olskroken är en stadsdel i östra Göteborg, tillhörande stadsdelsnämndsområde Örgryte-Härlanda.

Medlemmar
Föreningen består av 24 lägenheter. Samtliga lägenheter är upplåtna med bostadsrätt och fördelade enligt nedan:
12 st     2 rum och kök på 55 m² (fönster på entrésidan, i ostlig riktning).
12 st     2 rum och kök på 65 m² (fönster mot bakgården, i västlig riktning).

Styrelsen
Styrelsen i Brf Väduren 4 består av 5 ledamöter och 2 suppleanter. Styrelsen träffas ca en gång per månad och sköter det dagliga arbetet i föreningen samt har ansvaret för alla frågor och beslut som inte bestäms av föreningsstämman. Medlemmarna i styrelsen väljs av lägenhetsägarna vid föreningsstämman. Den som vill vara med i styrelsen bör tala med någon som redan sitter med i styrelsen.

På ett anslag i porten hittar ni styrelsemedlemmarnas namn och kontaktuppgifter.

Ordförande: Åsa Lindgren 0738-00 69 46
Kontakt: vaduren4@gmail.com

Förenings dokument och historia hittar du under tabbarna "Dokument" och "Historia" under menyraden på toppen av sidan.